VDB sluit samenwerkingen met Fris Online en DCSM
Alhoewel 2019 pas 1 werkdag onderweg is heeft VDB de eerste nieuwe samenwerking alweer gesloten. VDB start vanaf morgen met freelance verkoopondersteuning voor het online marketing bureau Fris Online. Fris ontwikkelt engaging websites, content en SEM marketingcampagnes waarmee het aansprekende resultaten behaalt. Ook hun B2B-leadgeneratie propositie kan voor veel synergie zorgen bij VDB’s huidige klanten. VDB heeft enorm veel zin in deze uitdaging en start de aankomende 3 maanden met 8 uur per week. VDB blijft hiermee zelf met zijn ‘poten’ in de ‘acquisitiemodder’ staan. Daarnaast kan hij op deze wijze ook de succesvolle sales strategieën op een vooraf geselecteerde doelgroep toepassen. Het mes snijdt dus aan 2 kanten. VDB blijft up-to-date binnen de online marketing en ze kan haar b2b belproposities (nog) verder optimaliseren op basis van actuele ervaringen.
Nog meer goed nieuws! Per vandaag 2 januari heeft VDB ook een samenwerking gesloten met DCSM. DCSM beschikt over uitstekende sales en marketing vaardigheden en zal bovendien zijn grote netwerk gebruiken om VDB SalesConsultancy (nog) verder te kunnen laten groeien. VDB en DCSM zijn beiden sterk in sales, beschikken over een groot netwerk of boren deze proactief aan. DCSM helpt reeds succesvol andere bedrijven met de verkoop van koffie, kantoorinrichting, websiteontwikkeling alsmede brandpreventiematerialen. Met Leadgeneratie B2B en Online performance verbetering als producten kan DCSM zijn portfolio (verder) verbreden.
Ook met deze samenwerking is VDB zeer in zijn nopjes en we zien dan al uit naar de eerste gezamenlijke leads.