VDB heeft vandaag en gisteren 2 mooie nieuwe opdrachtgevers aangesloten. Dit terwijl de maanden juli en augustus traditioneel gezien rustigere maanden zijn in klantenwerving. De reden hiervan is dat veel opdrachtgevers zelf (ook) op vakantie zijn. Daarnaast verkeren opdrachtgevers geregeld in de (verkeerde) veronderstelling dat hun doelgroep massaal en tegelijkertijd op vakantie is. Feitelijk zou hun doelgroep dan acht weken op vakantie zijn. Zoveel ATV dagen is onrealistisch uiteraard. Ik begrijp dat mensen gedurende de vakantieperiode minder of lastiger te bereiken zijn. Hier staat echter tegenover dat de mensen die wel op kantoor zijn vaak ook meer tijd hebben voor andere zaken. Juist: dus ook om bellende verkopers meer tijd te geven dan tijdens drukke(re) periodes. Dit laatste wordt vaak vergeten.

Samengevat ligt het aantal prospects wat je spreekt lager dan gemiddeld. Maar de kwaliteit en de output van je belactie naar (nieuwe) klanten ligt weer boven het gemiddelde. Zo is de ROI weegschaal toch weer in balans!

VDB start B2B-leadgeneratie campagne in nieuwe branche

VDB SalesConsultancy voert al jaren succesvol B2B leadgeneratie campagnes uit voor een diversiteit aan opdrachtgevers. Zo zijn we actief  in de Accountancy, ICT en Brandpreventie. Sinds vorige week komt daar de branche werving & selectie bij. We gaan deze zomer koud bellen voor een B2B-leadgeneratie campagne voor een partij die softwaredevelopers detacheert.

 

VDB sluit samenwerking met Exolab

Exolab is een startende onderneming gevestigd in Barendrecht die luchtmonitoring verzorgt voor een gezonde werk- en leefomgeving. Exolab wilt graag gebruik maken van de sales consultancy mogelijkheden die VDB biedt. Om deze reden hebben deze partijen een samenwerking gesloten. De komende maanden zal VDB diverse activiteiten starten voor Exolab met als doel klantenwerving.

 

18-07-2019 15:03 uur